domingo, 12 de junio de 2011

What i want played at my funeral

Ja era hora, 
vull fer una llista de les cançons que sonaran al meu funeral.
Començem, i si podeu, poseu un comentari sobre la que preferiu!
Never forget;
forget me not!
Prelude Raindrop, OP 28, No.15
ah, tanta emoció junta...
Grabacr Squadron Theme;
em va canviar la vida, i voldria que acabés així. La emoció i sentiment d'aquesta és tan gran que sovint acabo vessant llagrimes... :_D

Mad World
Una de les millors, certament, la lletra ho diu tot...
Si em moro, vull que la gent senti el mateix que sento jo amb aquesta cançó.
(When people run in circles it's a very, very mad world)

Rèquiem, Mozart
Probablement el millor rèquiem de la història, Mozart el va compondre per a la seva mort, (jo també voldria compondre el meu propi rèquiem), la millor obra mortuòria de la història, sincerament, no puc parar de plorar. 
(Lacrimosa dies illa, qua resurget ex favilla, iudicandus homo reus. Huic ergo pace Deus, pies Jesu domine.  Dona eis requiem)
Rex Tremendae, Agnus Dei
Inspirat en el Rèquiem de Mozart, Keiki Kobayasi va crear una obra mestra de la banda sonora dels videojocs.
Aquest joc em va canviar la vida, és tan epic que només es pot descriure escoltant-la.
(Rex tremendae, majestatis, 
qui salvandos, salvas gratis,
salvame, fons pietatis)
Dona eis requiem!!

ZERO
Representa tantes coses, impossible de descriure.
Genialitat, com sempre Keiki Kobayashi, mestre de la composició.

I finalment, 
i tan sols per trollegar al personal....
problem?

No hay comentarios:

Publicar un comentario